Wednesday, March 18, 2009

DAVID BECKHAM DI TAWAN WANITA


MILAN - Pemain bola sepak terkenal, David Beckham ditawan sekumpulan gadis cantik yang mahu berkenalan dengannya, lapor sebuah akhbar semalam. Beckham yang menghadiri majlis amal anjuran Penyelidikan Barah Anema E Core di Le Officine Del Volo, Milan merupakan tetamu istimewa pada majlis berkenaan. Wanita-wanita seksi tidak putus-putus menuju ke meja Beckham untuk berbual-bual sebaik dia duduk namun mereka tetap dilayan dengan baik.

Program tersebut menampilkan semua pemain kelab bola sepak AC Milan. Seorang wanita terkenal di Itali, Gabriella Dompe berjaya membida sehelai baju milik Beckham dan peluang itu digunakannya untuk memeluk Beckham ketika mereka bertemu di atas pentas.
Beckham berkahwin dengan bekas penyanyi kumpulan Spice Girls, Victoria tetapi isterinya bersama tiga anak lelaki mereka kini menetap di Los Angeles. Kali terakhir Victoria ke Milan ialah pada minggu lalu sebelum terbang ke London pada Khamis. Beckham yang mencipta nama menerusi kelab bola sepak Manchester United kini menyertai kelab LA Galaxy tetapi kini dipinjamkan kepada AC Milan buat sementara waktu. - Agensi

No comments:

Post a Comment